.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های مناظره مطهری و بادامچیان

به گزارش فارس، مناظره "نظام پارلمانی یا ریاستی" با حضور اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری عصر امروز (یکشنبه) در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* بادامچیان رأس ساعت ۲ و نیم‌ساعت قبل از شروع مراسم در دانشگاه حضور داشت اما در مقابل مطهری و کواکبیان با نیم‌ساعت تأخیر در محل مناظره حاضر شدند.

*مطهری در بین سخنان خود اصولگرایان را این گونه قلمداد کرد که به گفته او عقل خود را تعطیل کرده‌اند که در این زمان کواکبیان خطاب به وی گفت من از حرف‌های مطهری خجالت می‌کشم و مطهری در پاسخ گفت شما خجالت را هم شرمنده کرده‌اید.

*همچنین مطهری در ادامه این مناظره خطاب به بادامچیان گفت که آقای بادامچیان شما در زمان انتخابات گفتید احمدی‌نژاد به درد نمی‌خورد اما چاره‌ای نیست و این موضع‌ غلط است خود رهبری نیز نمی‌خواهند یک عده مربا دورش باشند! که این اظهارات او با خنده دانشجویان همراه بود.

* کواکبیان در خلال سخنانش گریزی به مراسم عقد خود زد و گفت که خطبه عقد مرا مقام معظم رهبری خوانده‌اند و این افتخار من است.

*بادامچیان در واکنش به حرف مطهری که برخی نمایندگان را مربا خوانده بود گفت: این درست نیست که مخالف را مربا بدانیم که مطهری گفت منظورم مربای سیاسی بود!

*استقبال دانشجویان از این مناظره به حدی بود که بسیاری از آنان در میان صندلی ها و زمین نشسته بودند و مناظره را دنبال می کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.